Caratteristiche è applicazione di liner ligeru per mulinu à sfera

Umulinu di pallehè adupratu per prutege u corpu di cilindru da l'impattu direttu è l'attrito di u corpu di macinazione è di u materiale.À u listessu tempu, diverse forme di a piastra di lining ponu esse usate per aghjustà u statu di muvimentu di u corpu di macinazione per rinfurzà l'effettu di macinazione, chì aiuta à migliurà l'efficienza di macinazione di u mulinu, aumentà a pruduzzione è riduce u cunsumu di metalli.

球磨机衬板1   球磨机衬板2

U materiale di a piastra di rivestimentu di u mulinu di bola hè soprattuttu azzaru di manganese altu o lega media.Stu tipu di piastra di rivestimentu hà una certa durezza è resistenza à l'usura, è pò resistere à l'impattu è à l'usura, è hè più populari trà l'utilizatori.In ogni casu, l'altitudine di l'acciaio di manganese o di a placa di rivestimentu di lega media hè relativamente pisanti, chì ùn hè micca solu inconveniente per installà, ma ancu aumenta u cunsumu di energia di u mulinu di palle.

Cumminatu cù a situazione attuale, avemu sviluppatu un liner ligeru per u mulinu di palle, chì hà e seguenti caratteristiche:
1. Materiale cumpostu: A piastra di rivestimentu hè basatu annantu à l'acciaio in lega è intarsiata cù particelle ceramiche resistenti à l'usura.
2. Alta resistenza à l'usura: L'acciaio in lega cù una durezza cumpleta è a resistenza à l'usura hè aduprata cum'è u materiale di basa, è a superficia hè intarsiata cù particelle ceramiche resistenti à l'usura cum'è un riempimentu duru, chì migliurà assai a resistenza à l'usura di a piastra di rivestimentu.
3. Ligeru: Sicondu i bisogni di produzzione attuale, selezziunate u materiale di basa di lega apprupriatu è u rapportu di materiale ceramicu, a densità hè regulable, u pesu hè ligeru, è a sostituzione è a stallazione sò convenienti.
4. Aumentà a pruduzzione è riduce u cunsumu: cresce u spaziu internu di u mulinu di palle, è e particelle ceramiche intarsiate resistenti à l'usura ponu migliurà a vita resistente à l'usura, è mantene a forma ondulata durante u ciclu di vita, a pruduzzioni hè stabile, è a pruduzzione hè aumentata è u cunsumu hè. ridutta.

Sutta a premessa chì u paese favurizeghja vigorosamente u risparmiu d'energia è a riduzzione di u cunsumu, l'usu di linings ligeri ùn ponu micca solu risponde à a chjama naziunale, ma ancu aumentà a produzzione è riduce u cunsumu di u mulinu di palle, chì hè di certu significatu.

 


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022