Felicitazioni: Tianjin Fiars hè statu sceltu cù successu cum'è unu di i primi 100 fornitori in l'industria di cimentu in 2021

Ricertamenti, China Cement Network hà liberatu i primi 100 fornitori in l'industria di cimentu in 2021, è Tianjin Fiars Intelligent Technology Co., Ltd. hè statu sceltu successu.
A selezzione di i primi 100 fornitori in l'industria di u cimentu di a Cina hè tenuta da a China Cement Network, chì hà u scopu di mostrà l'ultime rializazioni in l'industria, stabilisce un puntu di riferimentu, è condensate a saviezza di tutta l'industria, cuntinueghja à stimulà a vitalità di l'innuvazione, è prumove. sviluppu di alta qualità di l'industria.Hè ricunnisciutu da l'industria di cimentu Attività di selezzione influente.Tianjin Fiars hà vintu stu onore per trè anni consecutivi, chì hà stabilitu cumplettamente a pusizione di punta di Fields in l'industria di cimentu.

À u listessu tempu, u sgiò Feng Jianguo, direttore generale di Tianjin Fiars, hè statu elettu pocu tempu cum'è u primu direttore di China Cement Association Supply Chain Branch.

12
2

Dapoi u so stabilimentu in u 2015, Tianjin Fiars hà furnitu servizii tecnichi di l'equipaggiu di cimentu, cum'è u monitoraghju di e cundizioni, i testi non distruttivi, a riparazione di saldatura, l'analisi di l'oliu, a calibrazione termica, a suppressione di polveri spray, i robot di pulizia di magazzini, l'equipaggiu di sistemi intelligenti di monitoraghju in linea, etc It hà ottinutu un numeru di brevetti tecnicu, è hà stabilitu un affari chjusu-loop full-catena di "hardware + dati + servizii industriali" da furnizzioni di spare parts di l 'apparecchiatura, à diagnostica curpa, e poi à i servizii risuluzzioni curpa.L'equipaggiu di monitoraghju intelligente è u sistema di diagnosi di difetti, l'equipaggiu di pulizia di magazzini è l'equipaggiu di prutezzione di l'ambiente (sistema di suppressione di polveri spray customizati) sviluppati da Tianjin Firas sò stati largamente usati in Jidong Cement, Tibet Tianlu, CNBM South Cement, Southwest Cement è altri prughjetti.

Tianjin Fields hà sempre aderitu à u cuncettu di "prufessionalità, focus è spartera", migliurendu constantemente noi stessi, è sforzendu per purtà servizii megliu à i clienti, è rende u vostru equipamentu più affidabile, efficiente è intelligente!


Tempu di Postu: Mar-09-2022