Vertical Mill FAQ

I. Principiu di travagliu
U mutore conduce u discu di macinazione per rotà attraversu u riduttore.U materiale cascà da u portu di scaricamentu à u centru di u discu di macinazione, si move à a riva di u discu di macinazione sottu l'azzione di a forza centrifuga è hè rotulatu da u rullu di macinazione.U flussu d'aria calda ascendante à alta velocità hè purtatu à u separatore di polveri d'alta efficienza integratu cù u mulinu verticale.Dopu à esse classificatu da u separatore, u polveru grossu hè tornatu à a tavula di macinazione per a macinazione, è dopu u pruduttu hè cullatu in u dispusitivu di polvera.I materiali di grana grossa chì ùn sò micca purtati da u flussu di l'aria calda è e parti metalliche chì entranu accidentalmente cascanu da l'anellu di l'aria, è dopu esse scraped out da u scraper, sò alimentati in u mulinu da l'elevatore di bucket di circulazione esternu per a macinazione. di novu.
11

II FAQ
1. Wear è riparà di rulli di grinding verticali è linings disc grinding

Durante l'usu di u corpu di rulli di macinazione verticale è di a piastra di rivestimentu resistente à l'usura, una volta chì ci hè un gap currispondente, l'usura trà u corpu è a piastra di rivestimentu aumenterà, è l'aria calda è e particelle di cimentu cuntinueghjanu à scorri a superficia currispondente. , risultatu in a generazione di groove.In u risultatu, ci hè una scontru d'impattu trà u corpu è a piastra di lining, è in i casi severi, u piattu di lining hè crackatu o ancu rottu, è a machina hè dannata, soprattuttu i danni di u riduttore, risultatu in avvenimenti maligni.
Una volta un tali prublema si trova, u metudu di riparazione generale hè difficiule di risolve, è u costu di rimpiazzamentu hè altu.
grinding table liner of vertical mill
2. Wear è riparà di cuscinetti cuscinetti di roller grinding verticale
I bisogni di l'assemblea di i cuscinetti à rulli di macinazione verticale sò relativamente stretti, è l'imprese generalmente utilizanu u metudu di rinfriscà i cuscinetti in ghiaccio seccu.Una volta chì ci hè una lacuna trà u cuscinettu è a camera di cuscinettu, affettarà u funziunamentu nurmale di u cuscinettu, causarà u calore à u cuscinettu, è pruvucarà u cuscinettu à brusgià in i casi severi.

3. Trattamentu di perdite di riduttore di mulinu verticale
A perdita di u riduttore verticale di u mulinu ùn solu ùn affetta l'aspettu di a macchina, ma ancu perdi l'oliu, causendu grandi prublemi à u mantenimentu di l'equipaggiu.


Tempu di post: 27-May-2022